عکس – پیشنهاد خبرساز بازیگر زن هالیوود به لیونل مسی!

امروز آنیا تیلور جوی عضوی از باشگاه هواداران مشهور لیونل مسی است. او که بازیگر نمایش‌های معروفی چون Furiosa ، Peaky Blinders، آخرین شب در سوهو، کویینز گمبیت و… است امید دارد بتواند با اسطوره اینترمیامی ملاقات کند.
آنیا تیلور به King Kabawo TV گفته است یکی از خیل عظیم طرفداران مسی است: «من می‌خواهم مسی را ملاقات کنم. همچنین به دلیل اینکه در لس‌آنجلس بودم و جام جهانی و آن لحظه را تماشا می‌کردم از شما برای پیش کشیدن این موضوع متشکرم. من در آن لحظات نتوانستم بنشینم. همین‌طور راه می‌رفتم (به عقب و جلو) و بله، همه دوستانم را که با من بودند برای تماشای بازی از خواب بیدار کردم زیرا فکر می‌کنم بازی ساعت ۶ صبح به وقت لس‌آنجلس بود!» آنیا تیلور به مسی پیشنهاد داد که دوست دارد با او ملاقات کند. 
 
 
عکس | پیشنهاد خبرساز این بازیگر زن هالیوود به لیونل مسی!

آنیا-ژوزفین ماری تیلور-جوی ( زادهٔ ۱۶ آوریل ۱۹۹۶) یک بازیگر است. او افتخارات گوناگونی شامل یک جایزهٔ گلدن گلوب و یک جایزهٔ انجمن بازیگران فیلم برنده شده‌است و علاوه بر این نامزد یک جایزهٔ از بفتا و امی پرایم‌تایم بوده‌است.

تیلور-جوی در شانزده سالگی مدرسه را ترک کرد تا حرفهٔ بازیگری را دنبال کند. پس از ایفای چند نقش کوتاه در تلویزیون، او نخستین نقش سینمایی خود را با بازی در فیلم ترسناک تحسین‌شدهٔ جادوگر (۲۰۱۵) به دست آورد. او سپس در فیلم ترسناک شکافته (۲۰۱۶) و دنبالهٔ آن، شیشه (۲۰۱۹) و نیز کمدی سیاه تروبردز (۲۰۱۷) ایفای نقش کرد و در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۷ برندهٔ جایزه شوپارد شد.

دیوید ارلیش از ایندی‌وایر با اشاره به بازی‌اش در تروبردز، تیلور-جوی را «یکی از بهترین بازیگران جوان جهان» نامید. چشم‌ها، موها، کمان کوپید و لهجه او به عنوان علائم تجاری او شناخته شده‌است. او از سال ۲۰۲۰ به عنوان سفیر برندهایی مانند ویکتور و رولف و تیفانی اند کو. انتخاب شد. او از سال ۲۰۲۱ سفیر جهانی مد و آرایش دیور بوده‌است. او به عنوان سفیر این برند، اغلب با رژ لب قرمز دیور در مراسم اهدای جوایز دیده می‌شود.

هالیوود ریپورتر در سال ۲۰۱۶ نام تیلور-جوی را در فهرست ستارگان در حال ظهور ۳۵ سال و کمتر از آن قرار داد. او در فهرست مشابهی که توسط دبلیو در سال ۲۰۱۷ گردآوری شد، قرار گرفت. در سال ۲۰۱۹، نام او در فهرست سالانه ۳۰ شخص زیر ۳۰ سال فوربز که شامل مجموعه‌ای از «باهوش‌ترین کارآفرینان جوان، مبتکران و تغییردهندگان جهان» است، ظاهر شد. در سال ۲۰۲۰، او توسط آسوشیتد پرس به عنوان «سرگرم‌کننده موفق سال» و توسط نیویورک پست «ستاره برک آوت سال ۲۰۲۰» انتخاب شد. در سال ۲۰۲۱، مجله تایم نام تیلور-جوی را در فهرست ۱۰۰تای بعدی خود از «رهبران نوظهور که آینده را شکل می‌دهند» با ادای احترامی که توسط قهرمان سابق شطرنج جهان یعنی گری کاسپارف نوشته شده بود، قرار داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *