سلست باربر

سلست باربر (متولد 1982) یک کمدین و شخصیت رسانه ای استرالیایی است.

سنین جوانی و تحصیل سلست باربر

سلست باربر در حدود سال 1982 به دنیا آمد و در Terranora ، در ساحل شمالی سواحل نیو ساوت ولز بزرگ شد. او یک خواهر و برادر به نام اولیویا دارد. او در سن 16 سالگی، در حالی که در کالج سنت جوزف، تویید هدز تحصیل می کرد، تشخیص داده شد.

او در سن 17 سالگی مدرسه و خانه را ترک کرد و در مدرسه نمایش در تئاتر Nepean دانشگاه وسترن سیدنی (دیگر وجود ندارد) در رشته بازیگری آموزش دید و در سال 2002 فارغ التحصیل شد.

حرفه سلست باربر

بازیگری

باربر برای نقش بهیار بری متیوز در برنامه تلویزیونی All Saints (2005-2009 ) و برای نقش‌هایش در Office Correctness (یک ویدیوی کوتاه) و How Not Beave شناخته شد.

باربر در نمایش متی جانز یک طراح طرح و اجرا بود.

او در نقش اصلی کمدی 2023 نتفلیکس Wellmania بازی می کند که اقتباسی از خاطرات روزنامه نگار بریجید دیلینی، Wellmania: Misadventures in the Search for Wellness است . او در این سریال تمام شیرین کاری های خودش را انجام می دهد.

کمدی

اگرچه باربر با بازیگری شروع کرد، اما بعداً کار کمدی را آغاز کرد. باربر می‌گوید: “همیشه به من گفته می‌شود که بامزه بوده‌ام، اما همیشه فکر می‌کردم که خنده‌دار احمقانه است. فکر می‌کردم اگر کمی احمق بودی، خنده‌دار بود. اما از آن زمان فهمیدم، نه، اینطور نیست. و بامزه بودن بهترین چیز است و من آن را دوست دارم… دوست فقید من مارک پریستلی ، که با من روی All Saints کار می کرد، اینطور گفت: “این جایگاه توست” و به من کمک کرد روی آن تمرکز کنم.”

در سال 2015 او فینالیست ایالتی کمدی خام جشنواره بین‌المللی کمدی ملبورن بود و نمایش‌های خود را برای جشنواره‌های کمدی سیدنی و آدلاید فرینج به فروش رساند.

نوشتن

اولین کتاب باربر، چالش پذیرفته شد ، در سپتامبر 2018 منتشر شد. او آن را به عنوان “253 قدم برای تبدیل شدن به یک دختر ضد آن” توصیف می کند.

دومین کتاب او کتابی برای کودکان بود با عنوان سلست زرافه عاشق خندیدن است که در اکتبر 2019 منتشر شد.

سومین کتاب او، فلامینگو سلست مانند بقیه نیست ، که توسط هیث مک کنزی تصویرسازی شده و در سال 2021 منتشر شد، در فهرست نهایی جایزه کتاب تصویری جوایز کتاب خوانندگان جوان غرب استرالیا در سال 2022 قرار گرفت.

اینستاگرام

در اوایل ژانویه 2015، اولین نمونه‌های باربر که دوباره عکس‌های افراد مشهور را بازسازی می‌کرد، در اینستاگرام او ظاهر شد، پس از اینکه سلست و خواهرش پیام‌های متنی درباره نحوه انجام فعالیت‌های روزمره زنان و مسخره کردن تصویر برای یکدیگر ارسال کردند. او عکس‌های خود را با هشتگ «#celestechhallengeaccepted» در اینستاگرام منتشر کرد. پس از انتشار تنها چند مورد، یکی که در آن باربر عکسی از کیم کارداشیان با لباس زیر زنانه شلخته، دراز کشیده روی تلی از خاک را تقلید کرده بود ، در فضای مجازی منتشر شد . پست های او نشان داد که حساب های رسانه های اجتماعی افراد مشهور چقدر پوچ و دروغین هستند.

در سپتامبر 2018، باربر در ویدیوهای کمدی منتشر شده توسط تام فورد حضور داشت. این سه ویدیو که در حساب‌های اینستاگرام باربر و فورد منتشر شده است، فورد را نشان می‌دهد که به باربر نحوه راه رفتن در برنامه‌هایش را آموزش می‌دهد، در حالی که او سعی می‌کند مخفیانه برخی از لباس‌ها را در کیفش به خانه ببرد. این ویدیو در جشن بعد از نمایش فورد پخش شد که هفته مد نیویورک را افتتاح کرد. این ویدیوها پس از همکاری این زوج در یک ویدیوی کمدی قبلی که فورد و باربر در ترمینال فرودگاه به شدت مشغول بازی بودند، منتشر شد.

کارهای دیگر

باربر در پنل آیا توجه کرده اید؟ و همچنین یکی از مجریان برنامه گفتگوی تلویزیونی صبحگاهی استودیو 10 بود.

در طول فصل ویرانگر آتش‌سوزی 20-2019 استرالیا ، باربر درخواستی برای جمع‌آوری کمک مالی با هدف جمع‌آوری 15000 دلار استرالیا برای صندوق اهدای تیپ‌های RFS خدمات آتش نشانی روستایی نیو ساوت ولز راه‌اندازی کرد. این جمع‌آوری کمک مالی بیش از 50 میلیون دلار استرالیا جمع‌آوری کرد و آن را به بزرگترین جمع‌آوری شده در فیسبوک تبدیل کرد. پس از جمع‌آوری پول، سلست متوجه شد که صندوق RFS طبق قانون محدود به ارائه آموزش، منابع و تجهیزات برای RFS است و نمی‌توان آن‌طور که قصد داشت به جوامع آسیب‌دیده هدایت شود. تیم حقوقی RFS و باربر برای یافتن راهی برای پرداخت بیشتر وجوه با یکدیگر همکاری کردند. در ماه مه 2020، دادگاه عالی حکم داد که این وجوه نمی تواند به خیریه های دیگر اختصاص یابد.

در اکتبر 2023، باربر نامه سرگشاده Artists4 Fireace را در طول بمباران اسرائیل به غزه امضا کرد.

باربر پادکستی به نام Celeste & Her Best دارد.

شهرت بین المللی سلست باربر

باربر روی جلد ووگ استرالیا و ووگ پرتغال ظاهر شده است. او با درو بریمور و جیمی کیمل مصاحبه کرده است و از طرفدارانش می توان به کریس جنر و سیندی کرافورد اشاره کرد.

او یک اینفلوئنسر اینستاگرام است که دوست دارد ویدیوهایی بسازد که به مردم نشان دهد چهره افراد مشهور در مقایسه با مامان واقعی چگونه است.

فیلم شناسی سلست باربر

سینمایی

سالبرنامهنقشیادداشت
2005–2009همه مقدسینبری متیوز
2006برک و ویلزجکی
2010خانه و دورروزنامه نگار (یک قسمت)
2010خانه و دورمگان (یک قسمت)
2012صحت دفتر: ویدئو کوتاهمیشل
2015سرزمین عجایبجشن (یک قسمت)
2015چگونه رفتار نکنیمگروه بازیگران
2016نمایشگاه کمدی : The Letdown : تلویزیون کوتاهباربارا (یک قسمت)
2016–2019ناامیدیباربارا9 قسمت
2023ولمانیالیو هیلی (اصلی)8 قسمت
2023روشی که ما می پوشیدیمخود
202؟وابسته به هم

تلویزیون

سالعنواننقشیادداشت
202؟اجرا کنید
2022جدی قرمزدندان ها
2021بازگشت به OutbackSkylarصدا
2012صحت اداریمیشلویدئو
2006برک و ویلزجکی

نویسنده

سالعنواننقشیادداشت
202؟همبسته نویسنده/تهیه کننده
2023ولمانیاتهیه کننده اجرایی8 قسمت
سلست باربر، خوب، متشکرمنویسندهویژه تلویزیون
2022بچه ها را در آغوش بگیریدتهیه کننده اجرایی
2019سلست باربر: چالش پذیرفته شدنویسنده
2012صحت ادارینویسنده
2011آخر شب فرشته وینی پسرنویسنده

2 دیدگاه برای “سلست باربر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *