کسب رتبه برتر خدمات پس از فروش نمایندگی‎های آرین پارس موتور در گزارش جدید ISQI

یکی از عوامل اصلی در کسب این رتبه‌، دقت در ارائه خدمات و عدم نیاز به مراجعه مجدد مشتریان به تعمیرگاه پس از انجام خدمات است. این نکته‌ای است که همواره در ارزیابی‌های کیفیت خدمات پس از فروش مورد توجه قرار می‌گیرد، زیرا نشان‌دهنده کیفیت بالای تعمیرات و خدمات ارائه شده است.
این دستاورد نشان‌دهنده توانمندی‌های برجسته نمایندگی‌های آرین پارس موتور در ارائه خدمات پس از فروش و همچنین ارتقاء استانداردهای کیفی و مشتری‌مداری است.
هدف اصلی برند لاماری، همواره ارائه خدمات با کیفیت و بر اساس استانداردهای شرکت آرین پارس موتور در سریع‌ترین زمان ممکن به مشتریان بوده است و این رتبه‌ها به عنوان تاییدی بر تلاش‌های مستمر آنها در جهت بهبود و ارتقاء خدمات پس از فروش محسوب می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *