بهبود در شاخصهای مدیریتی و نمایندگیها
در بخش «نظام مدیریتی»، امتیاز آرین پارس توربو در سال ۱۴۰۳ نسبت به سال گذشته با رشد ۴۵ درصدی مواجه شده است. در این بخش آرین پارس توربو با اصلاح ساختار، تدوین فرآیندهای کارآمدتر و اجرای سیاستهای مدیریتی توانسته است جهش بزرگی داشته باشد.
همچنین در شاخص «وضعیت نمایندگان»، عملکرد نمایندگیهای خدمات پس از فروش لاماری در سطح مناسبی قرار داشته و همه نمایندگان امتیاز بالایی کسب کردند. بر این اساس امتیاز شرکت نسبت به سال ۱۴۰۲ با رشدی بیش از ۱۰ درصد همراه بوده، که بیانگر سرمایهگذاری بیشتر در شبکه نمایندگیها و ارتقای کیفیت خدماترسانی است.
افزایش رضایتمندی مشتریان
شاخص «رضایتمندی مشتریان» نیز با وجود آنکه در سال گذشته عدد قابلقبولی داشت، در سال ۱۴۰۳ ، «۳ درصد» ارتقا پیدا کرد. این روند نشاندهنده روند مثبت تعامل با مشتریان و افزایش رضایت آنها در دریافت خدمات پس از فروش است. رضایتمندی مشتریان نشاندهند قرار گرفتن آرین پارس توربو در مسیر صحیح در حوزه خدمات پس از فروش است.
ارتقای رتبه
ترکیب این امتیازها باعث شد تا خدمات پس از فروش لاماری در ارزیابی کلی ISQI، با یک پله صعود از رتبه سوم در سال ۱۴۰۲ به رتبه دوم در سال ۱۴۰۳ دست یابد. این دستاوردها نشان میدهد آرین پارس توربو با تمرکز بر ارتقای نظام مدیریتی و توانمندسازی شبکه نمایندگیها، موفق شده گام بلندی در جهت بهبود کیفیت خدمات پس از فروش بردارد.