رئیس خودروسازی بوگاتی خودش سوار چه خودرویی می‌شود؟

عشق ریماک به بی‌ام‌و و یک خودروی متفاوت در گاراژ
ماته ریماک در طی چند سال، بی‌ام‌و‌های متعددی را خریداری کرده است، از جمله M ۵ E ۳۹ و M ۳ E ۳۰ Sport Evolution. این کارآفرین کروات همچنین در حال رانندگی با هر چیزی از Z ۴ M Coupe تا F ۹۰ M ۵ Competition دیده شده است. او حتی یک M ۳ CSL E ۴۶ و یک M ۶ E ۶۴ با موتور V-۱۰ نیز داشته است، بنابراین می‌توان با اطمینان گفت که او علاقه خاصی به بی‌ام‌و دارد. با این حال، یک خودرو در گاراژ او با نشان متفاوت وجود دارد: یک فولکس‌واگن، البته نه هر فولکس‌واگنی.
مدیرعامل ۳۷ ساله بوگاتی ریماک، صاحب و راننده یک گلف R ۳۲ MkV پنج در است که مجهز به گیربکس شش سرعته DSG و یک ریموت کنترل است که تفاوت چندانی با بوگاتی ویرون ندارد. در گذشته، فولکس‌واگن این خودروی مجهز به موتور VR-۶ را با گیربکس دستی شش سرعته و پیکربندی سه در نیز عرضه می‌کرد. او در حالی که این خودرو را همینطور که هست دوست دارد، معتقد است که یک بازسازی با تمرکز بر ارتقاء کیفیت داخلی و افزودن فناوری اتصال، آن را به یک هاچ‌بک اسپرت شگفت‌انگیز تبدیل خواهد کرد.
شور و اشتیاق یک مدیر، عامل نجات بوگاتی
ماته ریماک گروه فولکس‌واگن را متقاعد کرد که جانشین بوگاتی شیرون را به یک شاسی‌بلند الکتریکی تبدیل نکند. داستان از این قرار بود که فولکس‌واگن قصد داشت تا یک خودروی برقی در کلاس شاسی‌بلند از برند بوگاتی عرضه کند، اما وقتی از ریماک خواسته شد تا کنترل را به دست بگیرد، او به جای آن، ساخت یک هایپرکار دیگر را تایید کرد. نتیجه این تصمیم، ساخت مدل توربیون بود که دارای یک موتور V-۱۶ تنفس طبیعی ۸٫۳ لیتری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *