برند فونیکس، پیشرو در ارائه خدمات پس از فروش نوین

ثبت درخواست هوم‌سرویس؛ سریع، آنلاین و بدون دغدغه
مشتریان می‌توانند به‌راحتی از طریق سایت رسمی خدمات پس از فروش مدیران خودرو (www.mvms.ir) وارد بخش نوبت‌دهی شده و با انتخاب گزینه «سرویس در محل» در بخش تعیین نمایندگی، درخواست خود را ثبت کنند. همچنین امکان ثبت درخواست از طریق تماس با مرکز تماس مدیران خودرو به شماره ۰۲۱۴۹۰۸۲ نیز فراهم است. با این حال، توصیه می‌شود برای سهولت و سرعت بیشتر، ثبت درخواست به صورت اینترنتی انجام شود.

صرفه‌جویی در زمان، بدون افت کیفیت خدمات
تمامی سرویس‌های ارائه‌شده در قالب خدمات در محل یا هوم سرویس، مطابق با دستورالعمل‌های گارانتی خودرو فونیکس انجام می‌شوند و از نظر کیفیت، هیچ تفاوتی با خدمات ارائه‌شده در نمایندگی‌های رسمی ندارند. این خدمات، پاسخی مؤثر به دغدغه مشتریان برای صرفه‌جویی در وقت، کاهش رفت‌وآمد درون‌شهری و حذف هزینه‌های جانبی است.
با توجه به استقبال مالکان خودروهای فونیکس از این خدمت نوآورانه، در صورت فراهم شدن زیرساخت‌های لازم، شرکت مدیران خودرو ارائه خدمات در محل در سایر کلان‌شهرهای کشور را نیز در دستور کار قرار خواهد داد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *