افزایش مدت گارانتی با اطمینان از کیفیت لاماری ایما انجام شد

وی با بیان اینکه مدت زمان گارانتی به 5 سال یا 150 هزار کیلومتر افزایش پیدا کرد، افزود: یکی از دلایل مهمی که به افزایش مدت گارانتی منجر شد، اطمینان از کیفیت محصول لاماری ایما بوده است. اکثریت پذیرش‌های ما برای انجام سرویس‌های دوره‌ای و قطعات مصرفی بوده است. طی مدتی که از عرضه لاماری ایما به بازار گذشته، تعدادی از مشتریان پیمایش بیش از 120 هزار کیلومتری داشته‌اند و تنها اقدام به دریافت سرویس‌های دوره‌ای کرده‌اند. یکی از مشتریان لاماری در کمتر از 2 سال بیش از 180 هزار کیلومتر پیمایش داشته و در این مدت تنها برای سرویس­های دوره ای به نمایندگی­های ما مراجعه کرده است.
مدیر خدمات پس از فروش لاماری در خصوص اینکه چه تعداد مراجعه از ابتدای سال تا کنون به نمایندگی‌های این شرکت شده است گفت: از ابتدای سال 1403 بیش از 30 هزار پذیرش در نمایندگی‌هایمان داشته‌ایم. همانطور که اشاره شد اکثریت غالب این مراجعین برای دریافت سرویس‌های دوره‌ای به ما مراجعه کرده‌اند. براساس آمار و اطلاعاتی که در اختیار داریم تعداد بسیار کمی از این خودروها نیاز به تعمیر پیدا کرده‌اند.
جلالی در ادامه با تاکید بر اینکه از فروش فعلی به بعد، خودروها مشمول افزایش گارانتی خواهند شد، تصریح کرد: در فروش جدید گارانتی محصولات افزایش پیدا کرده و از این به بعد این سیاست برای محصولات لاماری ایما اعمال خواهد شد.
مدیر خدمات پس از فروش لاماری همچنین در خصوص اقدامات این شرکت برای بهبود خدمات رسانی به مشتریان گفت: ما در راستای افزایش سطح دسترسی مشتریان به خدمات پس از فروش، اقدام به رشد کمی و کیفی شبکه نمایندگان خود کرده‌ایم. در حال حاضر 27 نمایندگی خدمات پس از فروش در اختیار داریم که تا پایان سال این رقم به 32 نمایندگی خواهد رسید. همچنین در حوزه امداد نیز، 21 خودرو امدادی در کشور داریم که این عدد نیز تا پایان سال افزایش پیدا خواهد کرد.
جلالی خاطرنشان کرد: نگاه ما، نگاه توسعه‌ای است و در راستای خدمات رسانی گسترده‌تر به مشتریان گام برمی‌داریم. افزایش مدت گارانتی، افزایش تعداد نمایندگی‌ها و بسیاری اقدامات دیگر همگی در مسیر سیاست‌های توسعه‌ای و آینده‌نگر شرکت قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *