سردار سلامی: شبی که موشک‌ها به سمت اسرائیل رفتند، بوی جنگ می‌آمد اما مردم شادمانه در خیابان چراغ ماشین‌ها را روشن کردند/ تحریم‌ها بی‌تاثیر شده‌اند

بنابر روایت ایسنا، فرمانده کل سپاه با بیان اینکه هیچ کس امروز در ایران از هیچ دشمنی با هیچ درجه‌ای از قدرت نمی‌ترسد، خاطرنشان کرد: آن شب که موشک‌ها به سمت اسرائیل نشانه رفت و قلب استکبار را مجروح کرد، مردم ایران با اینکه بوی جنگ به مشام می‌رسید، شادمانه در خیابان‌ها چراغ ماشین‌ها را روشن کرده بوند و شادی می‌کردند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: وقتی ملتی آنقدر بزرگ و قوی می‌شود که از جنگ نمی‌ترسد، همین عاملی می‌شود که دشمن با او نجنگد.
سردار سلامی در بخش دیگری از سخنانش گفت: بنده به عنوان یک خادم سپاه می‌گویم ما سلاح‌های قدرتمندی داریم ولی تکیه‌گاه اصلی ما ایمان، اعتقاد، قرآن و ولی ماست و ما به آن تکیه می‌کنیم.
وی تصریح کرد: سلاح را به کار می‌گیریم اما تکیه‌گاه سلاح، قلب جوانان ماست نه سلاح تکیه‌گاه قلب جوانانمان و ما چنین ملتی هستیم. صاحب قلب‌های بزرگ، سینه‌های ستبر، چشمان نافذ و بصیر، گام‌های محکم و استوار و دست‌هایی قوی و نیرومند مشخصه ملت ماست.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآورشد: تحریم یک پدیده واقعی و یک فشار جهانی بود صرفاً بیان یک تهدید نبود، عملاً دشمن به شکل جهانی ایران را تحریم کرد و تصور می‌کرد ایران زیر بار فشار این تحریم و محاصره اقتصادی در کنار فشار سیاسی و جنگ روانی و تهاجم فرهنگی می‌شکند.
سردار سلامی اضافه کرد: اگر هر قدرتی غیر از قدرت متکی بر قرآن و اسلام تحت این فشار همه‌جانبه قرار می‌گرفت، حتی خود آمریکا قطعاً در سال اول تحریم می‌شکست؛ اما ملت ایران به برکت رهبری، روح مقاومت، ایستادگی و ثبات قدم از مرز تحریم‌های فشرده جهانی واقعاً عبور کرد و آنها را بی‌تاثیر و کم‌تاثیر کرد.
۲۹۲۱۹

منبع : آخرین خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *