زیباترین بازیگران زن کره جنوبی در سال 2024

در نظرسنجی که به تازگی در کره جنوبی منتشر شده است، زیباترین بازیگران زن کره‌ای مشخص شده‌اند. نکته جالب حضور دو بازیگر سریال ایلجیما در این لیست ده نفره است.

asdasd

10. هان هیو جو

بازیگر 37 ساله کره‌ای که او را به اسم دونگ یی و البته نقش یون چائه در سریال ایلجیما می‌شناسیم.

هان‌هیو جو در چئونگ‌جو، استان چونگچئونگ شمالی زاده شد. مادرش پیش از اینکه بازرس مدارس دولتی شود، معلم مدرسهٔ ابتدایی بود و پدرش در ارتش کار می‌کرد.

به‌عنوان یک کودک او در ورزش، مخصوصاً ورزش دو و میدانی مهارت خوبی داشت. وقتی‌که سال دوم دبیرستان بود به سئول نقل مکان کرد و با وجود مخالفت پدر محافظه‌کارش در دبیرستان بولگوک حضور یافت.

او سپس وارد دانشگاه دونگگوک شد و در آنجا به بخش فیلم و تئاتر ملحق شد. وی ملکه زیبایی جوانان در سال ۲۰۰۳ شد.پس از بازی در فیلم دبلیو در مقابل لی جونگ سوک شایعاتی مبنی بر رابطهٔ او با جونگ سوک پخش شد که با رفتار صمیمانهٔ این دو این شایعات هم قوت گرفت. این شایعه از طرف این دو بازیگر هیچگاه تکذیب یا تأیید نشد

هان هیو جو بازیگر، مدل و خواننده اهل کره جنوبی است. او بیشتر به خاطر ایفای نقش در مجموعه‌های تلویزیونی ایلجیما (۲۰۰۸)، میراث درخشان (۲۰۰۹)، افسانه دونگ‌یی (۲۰۱۰)، دابلیو (۲۰۱۶) و شادی (۲۰۲۱) و فیلم‌های مبدل‌پوش (۲۰۱۲)، عشق ۹۱۱ (۲۰۱۲)، زیبایی درون (۲۰۱۵) و دزدان دریایی: آخرین گنج سلطنتی (۲۰۲۲) شناخته می‌شود.

هان-هیو-جو

9. کیم یو جونگ

بازیگر 25 ساله کره‌ای که او را با چهره شیرینش در نقش کودکی قهرمان زن داستان‌های سریال‌های کره‌ای مانند دونگ یی، افسانه خورشید و ماه و ایلجیما به یاد داریم.

کیم یو جونگ پس از اولین بازی خود در سال ۲۰۰۳، به یکی از محبوب‌ترین هنرپیشه‌های کودک در کره جنوبی تبدیل شد. از مجموعه‌های تلویزیونی که او در آنها ایفای نقش کرده می‌توان به افسانه دونگ‌یی (۲۰۱۰)، افسانه خورشید و ماه (۲۰۱۲)، عشق در مهتاب (۲۰۱۶)، عاشقان آسمان سرخ (۲۰۲۱)، شیطان من (۲۰۲۳) و ناگت مرغ (۲۰۲۴) اشاره کرد.

کیم-یو-جونگ (1)

8. سوزی

بائه سو-جی که بیشتر با نام هنری بائه سوزی یا با نام مستعار سوزی شناخته می‌شود، خواننده، بازیگر و مدل 29 ساله اهل کره جنوبی است. او عضو سابق گروه دخترانه Miss A  بود. سریال رویای بلند و فیلم معماری ۱۰۱ از مهم‌ترین نقش‌آفرینی‌های اوست.

سوزی لقب «عشق اول» را به علت بازی در فیلم «معماری ۱۰۱» دریافت کرد. او همچنین به دلیل تبلیغات زیادی که در محصولات معتبر، از لوازم آرایشی، پوشاک گرفته تا کالاهای اساسی مانند شکر داشته، لقب «ملکه تبلیغاتی» را نیز گرفته‌است. سوزی در سال ۲۰۱۳ با بیش از ۱۴ قرارداد در یک سال، بیش از ۱۰ میلیارد وون کسب کرده‌است. در سال ۲۰۲۰، سوزی لقب «Human Dior» را به خود اختصاص داده‌است زیرا طرفداران متوجه شده‌اند که او همیشه این برند را پوشیده و تبلیغ می‌کند. در سال ۲۰۲۱ سوزی به عنوان آیدلی که از کودکی تا به الان زیباییش هیچ تغییری نکرده لقب «Super Beauty» داده شده است.

در 22 مارس سال ۲۰۱۵ اعلام شد که سوزی و لی مین هو باهم در ارتباط و در حال شناختن یکدیگر هستند و کمپانی هردو سلبریتی این خبر را تأیید کردند. در ۱۶ نوامبر ۲۰۱۷ شایعاتی دربارهٔ جدا شدن این دو نفر منتشر شد که البته از سایت‌های معتبر هم صورت نگرفته بود، که آژانس‌های این دو نفر این خبر را تکذیب کردند و گفتند این دو نفر اکنون نیز با یکدیگر هستند اما بعد از چند ماه دوباره اعلام شد که این دو نفر از یکدیگر جدا شده‌اند که این خبر از طرف هر دو کمپانی تایید شد و آن ها بعد از سه سال رابطه از هم جدا شده اند علت جدایی آن ها به دلایل شخصی عنوان شده‌است.

در ۸ مارس ۲۰۱۸ اعلام شد که سوزی و لی دونگ ووک باهم قرار می‌گذارند که توسط کمپانی هر دو طرف تأیید شد که آن‌ها به تازگی در حال شناختن یکدیگر هستند. در ۲ ژوئیه سال ۲۰۱۸ کمپانی لی دونگ ووک و سوزی اعلام کردند که پس از ۴ ماه این دو باهم کات کرده‌اند و دیگر رابطه ندارند. ظاهراً بهم خوردن رابطه آن‌ها بخاطر مشغولیت‌های کاری هردو بوده‌است.

سوزی

7. شین سه کیونگ

شین سه کیونگ بازیگر، خواننده و مدل 33 ساله اهل کره جنوبی است. از مهمترین سریال‌های او می‌توان به مورخ تازه‌کار گو هه ریونگ (2019) و ادامه بده (2020) اشاره کرد.

 او در فیلم‌های آرتوبی: بازگشت به پایگاه (۲۰۱۲)، تازا: کارت پنهان (۲۰۱۴)، و همچنین مجموعه‌های تلویزیونی درختی با ریشه عمیق (۲۰۱۱)، دختری که بوها را می‌بیند (۲۰۱۵)، شش اژدهای پرنده (۲۰۱۵–۲۰۱۶)، عروس خدای آب (۲۰۱۷)، شوالیه سیاه: مردی که از من محافظت می‌کند (۲۰۱۸–۲۰۱۷)، گو هه ریونگ مورخ تازه‌کار (۲۰۱۹) و ران آن (۲۰۲۰–۲۰۲۱) ایفای نقش کرده‌است. فوربز او را در فهرست سبلریتی‌های قدرتمند کره قرار داد؛ او در سال ۲۰۱۱ در رتبهٔ ۲۶ و در سال ۲۰۱۲ در رتبهٔ ۱۴ قرار گرفت

شین سه کیونگ

6. هان سو هی

لی سو هی که بیشتر با نام هنری هان سو هی شناخته می‌شود، یک هنرپیشه 29 ساله اهل کره جنوبی است. او قبل از تبدیل شدن به نقش‌های اصلی در دنیای متاهلین، با این وجود، نام من و مخلوق گیونگ سونگ، کار خود را به‌عنوان یک شخصیت مکمل در مجموعه‌های تلویزیونی گل پول، شاهزاده صد روزه من و آبیس آغاز کرد.

هان سو هی

5. پارک بو یونگ

پارک بو یونگ یک هنرپیشه 34 ساله اهل کره جنوبی است. او بیشتر به‌خاطر نقش‌های اصلی‌اش در فیلم‌های موفق رسوایی سازان، یک پسر گرگینه و در روز عروسی شما و مجموعه‌های تلویزیونی اوه روح من، دختر قوی بونگ سون، آبیس، عذاب در خدمت تو و دوز روزانه آفتاب شناخته می‌شود.

پارک بو یونگ

4. جیسو

کیم جی سو که بیشتر با نام هنری جیسو شناخته می‌شود، خواننده و بازیگر اهل کره جنوبی و یکی از اعضای گروه دخترانهٔ بلک‌پینک است. او در کنار حرفه موسیقی، پس از تجربه اولین بازیگری خود با یک نقش کوتاه در مجموعه تلویزیونی تهیه‌کنندگان در سال ۲۰۱۵، اولین نقش اصلی خود را در مجموعه تلویزیونی گل برفی در سال ۲۰۲۱ بازی کرد. 

جیسو

3. سونگ هه کیو

سونگ هی کیو یک هنرپیشه 42 ساله اهل کره جنوبی است. او از طریق نقش‌های اصلی‌اش در درام‌های تلویزیونی پاییز در قلب من، همه درون، خانه کامل، آن زمستان، باد می‌وزد، فرزندان خورشید، برخورد و شکوه به محبوبیت بین‌المللی دست یافت.

سونگ هه کیو زمانیکه متولد شد بسیار بیمار بود و همین امر موجب شد خانواده‌اش سه ماه پس از تولدش اقدام به گرفتن شناسنامه کنند. او تک فرزند بود و در دوره کودکی والدینش از یکدیگر جدا می‌شوند و سرپرستی او به مادرش سپرده می‌شود. سونگ هه کیو و مادرش به منطقه اعیان نشین گانگنام در سئول نقل مکان کردند.

او یکی از زیباترین زنان بازیگر کره جنوبی محسوب می‌شود و در سال۲۰۱۱ یک کتاب عکس به نام Song hye-kyo’s moment منتشر کرد و درآمد حاصل از فروش آن را به یک بنیاد خیریه کودکان اهدا نمود.

او در اکتبر سال ۲۰۱۷ با سونگ جونگ کی ازدواج کرد و در تاریخ ۲۷ ژوئن سال ۲۰۱۹، نماینده سونگ جونگ کی خبر داد که آنها نامهٔ طلاق خود را به دادگاه ارائه کرده‌ و از هم جدا شدند.

سونگ هه کیو

2. گو یون جونگ

گو یونگ جونگ بازیگر و مدل 28 ساله اهل کره جنوبی است. او اولین بازیگری خود را در سریال تلویزیونی «پسر روان‌سنج» انجام داد و به‌خاطر نقش مکمل‌اش در تولید نت‌فلیکس خانه شیرین (2020) به شهرت رسید. 

او همچنین به خاطر کارش در مجموعه‌های دانشکده حقوق (2021)، کیمیاگری روح‌ها (2022-2023)، حرکت (2023) و بازی مرگ (2023-2024) و همچنین فیلم شکار (2022) شناخته شده است.

گو یون جونگ

1. چه سو بین

به سو بین که به‌طور حرفه‌ای با نام چه سو بین شناخته می‌شود، یک هنرپیشه 29 ساله اهل کره جنوبی است. او با بازی در سریال تلویزیونی عشق در مهتاب (2016) به شهرت رسید و به نقش‌های اصلی با شورشی (2017)، قوی‌ترین تحویل دهنده (2017)، من یک ربات نیستم (2017–2018)، سرزمین ستارگان (2018)، قطعه‌ای از ذهن شما (2020)، پلیس‌های تازه‌کار (2022)، و شگفت‌انگیز (2022).

چه سو بین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *